nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
18.03.2016.

Dyrektor Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Czeladzi ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – Kierownik działu Inwestycji i Zamówień Publicznych w dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Czeladzi.


WYMAGANIA STAWIANE KANDYDATOM:

  1. Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek budownictwo, bądź pokrewny,

  2. Co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; preferowane w jednostkach administracji publicznej,

  3. Znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych,

  4. Umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows,

  5. Umiejętność organizowania pracy zespołu podległych pracowników,

  6. Umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego,

  7. Posiadanie prawa jazdy kat. B,

  8. Dodatkowym atutem będą uprawnienia budowlane,

  9. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  10. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  11. Nieposzlakowana opinia.


ZAKRES CZYNNOŚCI:

  1. Kierowanie działem i podległymi pracownikami,

  2. Opracowywanie kosztorysów inwestorskich,

  3. Przygotowywanie materiałów do postępowania zamówień publicznych na roboty budowlane w zakresie technicznym (zakresy rzeczowe, przedmiary i specyfikacje techniczne),

  4. Współpraca w przygotowywaniu przetargów na projekty techniczne oraz wykonawstwo dotyczące robót drogowych,

  5. Przygotowywanie realizacji inwestycji i bieżących remontów dróg oraz współuczestniczenie w ich wykonywaniu,

  6. Koordynowanie robót przy realizacji inwestycji miejskich, przeglądy gwarancyjne
    i pogwarancyjne,

  7. Udział w odbiorach technicznych i końcowych w zakresie robót drogowych i pozostałych inwestycji,

  8. Prowadzenie rejestru oraz rozliczeń inwestycji – współpraca z Urzędem Miasta Czeladź,

  9. Prowadzenie ewidencji projektów budowlanych,

  10. Prowadzenie ewidencji kanalizacji deszczowej w mieście oraz dokonywanie uzgodnień branżowych,

  11. Bieżąca aktualizacja miejskiej kanalizacji deszczowej – współudział
    w dokonywaniu przeglądów kanalizacji deszczowej i typowanie do remontów i koniecznych inwestycji,

  12. Udział w przekazywaniu terenu, odbiorach i koordynacja robót prowadzonych w pasach drogowych na terenie miasta,

  13. Współudział w dokonywaniu (zlecaniu) przeglądów technicznych dróg i obiektów inżynierskich (okresowe kontrole).


WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. List motywacyjny,

  2. Curriculum vitae,

  3. Kserokopie świadectw pracy,

  4. Kserokopie dyplomu dokumentującego wykształcenie,

  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia, umiejętności,

  6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.


Oferty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 30.03.2016 r. osobiście
w sekretariacie siedziby Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Czeladzi lub listownie pod adresem: ul. Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź.

Procedura rekrutacyjna obejmuje analizę dokumentów oraz przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.

Kandydaci spełniający wymogi formalne o terminie rozmów kwalifikacyjnych zostaną poinformowani telefonicznie bądź mailowo.

Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu: 32/ 265 11 76.

MZGK zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce wynosił poniżej 6%.

PDF Drukuj Email
 
następny artykuł »