Dyrektor Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Czeladzi ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – Kierownik działu Inwestycji i Zamówień Publicznych w dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Czeladzi.
WYMAGANIA STAWIANE KANDYDATOM: -
Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek budownictwo, bądź pokrewny, -
Co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; preferowane w jednostkach administracji publicznej, -
Znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych, -
Umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows, -
Umiejętność organizowania pracy zespołu podległych pracowników, -
Umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego, -
Posiadanie prawa jazdy kat. B, -
Dodatkowym atutem będą uprawnienia budowlane, -
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, -
Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -
Nieposzlakowana opinia.
ZAKRES CZYNNOŚCI: -
Kierowanie działem i podległymi pracownikami, -
Opracowywanie kosztorysów inwestorskich, -
Przygotowywanie materiałów do postępowania zamówień publicznych na roboty budowlane w zakresie technicznym (zakresy rzeczowe, przedmiary i specyfikacje techniczne), -
Współpraca w przygotowywaniu przetargów na projekty techniczne oraz wykonawstwo dotyczące robót drogowych, -
Przygotowywanie realizacji inwestycji i bieżących remontów dróg oraz współuczestniczenie w ich wykonywaniu, -
Koordynowanie robót przy realizacji inwestycji miejskich, przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne, -
Udział w odbiorach technicznych i końcowych w zakresie robót drogowych i pozostałych inwestycji, -
Prowadzenie rejestru oraz rozliczeń inwestycji – współpraca z Urzędem Miasta Czeladź, -
Prowadzenie ewidencji projektów budowlanych, -
Prowadzenie ewidencji kanalizacji deszczowej w mieście oraz dokonywanie uzgodnień branżowych, -
Bieżąca aktualizacja miejskiej kanalizacji deszczowej – współudział w dokonywaniu przeglądów kanalizacji deszczowej i typowanie do remontów i koniecznych inwestycji, -
Udział w przekazywaniu terenu, odbiorach i koordynacja robót prowadzonych w pasach drogowych na terenie miasta, -
Współudział w dokonywaniu (zlecaniu) przeglądów technicznych dróg i obiektów inżynierskich (okresowe kontrole). WYMAGANE DOKUMENTY: -
List motywacyjny, -
Curriculum vitae, -
Kserokopie świadectw pracy, -
Kserokopie dyplomu dokumentującego wykształcenie, -
Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia, umiejętności, -
Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Oferty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 30.03.2016 r. osobiście w sekretariacie siedziby Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Czeladzi lub listownie pod adresem: ul. Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź. Procedura rekrutacyjna obejmuje analizę dokumentów oraz przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych. Kandydaci spełniający wymogi formalne o terminie rozmów kwalifikacyjnych zostaną poinformowani telefonicznie bądź mailowo. Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu: 32/ 265 11 76. MZGK zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce wynosił poniżej 6%.
|