Dyrektor Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Czeladzi ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – Starszy referent ds. zamówień publicznych w dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Czeladzi.
WYMAGANIA STAWIANE KANDYDATOM: -
Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe prawnicze, -
Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w przypadku osób z wykształceniem średnim lub 1-roczne w przypadku osób z wykształceniem wyższym; preferowane w administracji publicznej, -
Znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych, -
Umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows, -
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, -
Umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego, -
Dobra organizacja pracy, -
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, -
Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -
Nieposzlakowana opinia.
ZAKRES CZYNNOŚCI: -
Prowadzenie rejestrów zamówień na dostawy, usługi, roboty budowlane poniżej 30 000 €, -
Prowadzenie rejestrów zamówień na dostawy, usługi, roboty budowlane powyżej 30 000 €, -
Prowadzenie rejestru umów, -
Prowadzenie rejestru zabezpieczeń należytego wykonania umowy w przypadku zamówień przetargowych, -
Prowadzenie rejestru rozliczeń zamówień publicznych, -
Przygotowywanie wniosków i zarządzeń dla zamówień przetargowych powyżej 30 000 €, -
Przygotowywanie specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz umów, -
Uruchamianie oraz przeprowadzanie procedury zamówień publicznych dla przetargów nieograniczonych oraz postępowań „z wolnej reki”, -
Przygotowywanie zestawień miesięcznych opłat na targowisku miejskim, -
Przygotowywanie faktur dla osób handlujących na targowisku miejskim, -
Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie wykonywanych czynności zawodowych. WYMAGANE DOKUMENTY: -
List motywacyjny, -
Curriculum vitae, -
Kserokopie świadectw pracy, -
Kserokopie dyplomu lub świadectwa dokumentującego wykształcenie, -
Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia, umiejętności, -
Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Oferty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 26.10.2015 r. osobiście w sekretariacie siedziby Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Czeladzi lub listownie pod adresem: ul. Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź. Procedura rekrutacyjna obejmuje analizę dokumentów oraz przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych. Kandydaci spełniający wymogi formalne o terminie rozmów kwalifikacyjnych zostaną poinformowani telefonicznie bądź mailowo. Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu: 32/ 265 11 76. MZGK zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce wynosił poniżej 6%. DYREKTOR Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Czeladzi
|