nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
15.10.2015.

Dyrektor Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Czeladzi ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – Starszy referent ds. zamówień publicznych w dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Czeladzi.


WYMAGANIA STAWIANE KANDYDATOM:

  1. Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe prawnicze,

  2. Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w przypadku osób z wykształceniem średnim lub 1-roczne w przypadku osób z wykształceniem wyższym; preferowane w administracji publicznej,

  3. Znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych,

  4. Umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows,

  5. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,

  6. Umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego,

  7. Dobra organizacja pracy,

  8. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  9. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  10. Nieposzlakowana opinia.


ZAKRES CZYNNOŚCI:

  1. Prowadzenie rejestrów zamówień na dostawy, usługi, roboty budowlane poniżej 30 000 €,

  2. Prowadzenie rejestrów zamówień na dostawy, usługi, roboty budowlane powyżej 30 000 €,

  3. Prowadzenie rejestru umów,

  4. Prowadzenie rejestru zabezpieczeń należytego wykonania umowy w przypadku zamówień przetargowych,

  5. Prowadzenie rejestru rozliczeń zamówień publicznych,

  6. Przygotowywanie wniosków i zarządzeń dla zamówień przetargowych powyżej 30 000 €,

  7. Przygotowywanie specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz umów,

  8. Uruchamianie oraz przeprowadzanie procedury zamówień publicznych dla przetargów nieograniczonych oraz postępowań „z wolnej reki”,

  9. Przygotowywanie zestawień miesięcznych opłat na targowisku miejskim,

  10. Przygotowywanie faktur dla osób handlujących na targowisku miejskim,

  11. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie wykonywanych czynności zawodowych.


WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. List motywacyjny,

  2. Curriculum vitae,

  3. Kserokopie świadectw pracy,

  4. Kserokopie dyplomu lub świadectwa dokumentującego wykształcenie,

  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia, umiejętności,

  6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.


Oferty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 26.10.2015 r. osobiście w sekretariacie siedziby Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Czeladzi lub listownie pod adresem: ul. Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź.

Procedura rekrutacyjna obejmuje analizę dokumentów oraz przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.

Kandydaci spełniający wymogi formalne o terminie rozmów kwalifikacyjnych zostaną poinformowani telefonicznie bądź mailowo.

Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu: 32/ 265 11 76.

MZGK zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce wynosił poniżej 6%.



DYREKTOR

Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej

w Czeladzi

 


PDF Drukuj Email
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »